Bestyrelsesmøde 12. marts 2014

 

Deltagere: Jonna Andersen, Jan Aagaard Andersen, Svend Pedersen, Preben Pedersen, Preben Westh, Carsten Iversen og Jytte Callesen.

Afbud fra: Kent Nissen

Dagsorden:

  1. Godkendelse referat
  2. Økonomi og medlemssituation
  3. Opfølgning på virksomhedsplan og aktivitetsplan
  4. Rapport fra bestyrelsesmedlemmernes ansvarsområder
  5. Ajourføring og underskrift af forretningsorden
  6. Henvendelse fra medlemmer / indkomne forslag
  7. Eventuelt
  8. Næste møde

Beslutninger på mødet:

Ad 1: Referat godkendt fra sidste gang.

  • Der skal laves 4 spots som skal bruges på hjemmesiden. IT-udvalget sikrer opdatering af dette.
  • Det blev besluttet at indrykke annoncen 2 gange i de næste uger.
  • Spil med en ven -Turneringsudvalget står for arrangementet. (600 kr for et helt hold).
  • Kalendermodulet i Golfbox skal inddrages i forsøget på at undgå alt for mange opdateringer.
  • Billeder af udvalgsmedlemmer sendes til IT-udvalget for opdatering på hjemmesiden.
  • Eliteudvalget: Der sendes info til spillerne af Carsten Iversen.
  • Juniorudvalg: nyt møde aftales. Bliver sidst i marts – se kalender. Rene Wiesel og Jonna Andersen står for dette.
  • Sekretæren indkalder til bestyrelsesmøder. Punkter til dagsorden sendes i god tid til sekretæren
  • Forretningsorden offentliggøres på hjemmesiden.
  • Det er vedtaget, at vi indmeldes i Dansk Handicapforbund.
  • Dubli: Juridiske problemer for klubben skal undersøges. Følgende klubber har lavet aftale med Dubli : EFB og Herning Golfklub. JA.
  • Spillerdragter til eliteholdet: Tøjsponsor kontaktes i første omgang for en ordning.

Referat fra mødet:

Ad 2: Der er foreløbig tilmeldt 19 nye prøvemedlemmer. Opfordring til at være aktiv for at hverve nye medlemmer. Mange medlemmer har tilmeldt sig Toftlund/Aabenraa-tilbud . Der rykkes for restance fra medlemmer, der sendes rykkere ud snarest.

Ad 3: Redigeret virksomhedsplan og aktivitetsplan lægges på G-drev.

Ad 4:

IT- og kommunikationsudvalg:

Pro’ens aktiviteter lægges ud som en selvstændig kalender. Hjemmesiden er i fuld gang med løbende opdatering.

Markedsføringsudvalg:

Det blev besluttet at nedsætte et Markedsføringsudvalg, som skal tage sig af annoncekampagner herunder flyers m.m. Der ligger materiale på vores fælles IT-drev, som kan bruges. Udvalget består foreløbig af Helle Pedersen, Preben Pedersen og Preben Westh.

Gennemgang af de forskellige tilbud foreslået af aktivitetsudvalget:

Spil med en ven : der skal laves markedsføringsmateriale omkring aktiviteten. Turneringsudvalget står for arrangementet. (600 kr for et helt hold). Dato ikke fastlagt endnu, men vil fremgå af aktivitetskalenderen.

Info til klubbens samlede kalender skal sendes til Jytte Callesen for opdatering.

Kalendermodulet i Golfbox skal inddrages i forsøget på at undgå alt for mange opdateringer Jytte Callesen undersøger.

Brugt-børs: det har ikke høj prioritet for bestyrelsen. Når hjemmesiden er OK så går vi i gang.

Der mangler billeder af medlemmer fra udvalgsmedlemmer. Billeder af udvalgsmedlemmer sendes til Preben Pedersen, som delegerer det videre til it-udvalget.

Eliteudvalget: Asger Schmidt starter eliteudvalget op sammen med Carsten Iversen. Efter det første møde overtager Carsten Iversen. Der er tvivl om vi overhovedet kan stille to herrehold. Carsten Iversen og Asger Schmidt snakker sammen om det praktiske. Der sendes info til spillerne Carsten Iversen.

Baneudvalget: Henning oplyser, at der mangles info om arrangementer. Alle detaljer lægges på Golfbox.

Juniorudvalg: nyt møde aftales. Bliver sidst i marts Rene Wiesel og Jonna Andersen.

Begynderudvalg: nybegyndere starter mandag d. 17. Marts i klubhuset. Sendes som info på nyhedsmail.

Ad 5: Forretningsordenen: det blev vedtaget at bruge den reviderede forretningsorden. Sekretæren indkalder til bestyrelsesmøder fremadrettet. Forretningsorden offentliggøres på hjemmesiden.

Ad 6: Dubli: forslag til indtjening for golfklubben. Klubben har fået et tilbud om at være med til at indgå i et samarbejde med Dubli. Det går ud på, at Klubben skal anbefale Dubli for medlemmer imod at få en ”betaling”, når medlemmer handler på bestemte internetsider. Klubben får en godtgørelse hver gang et medlem handler på forskellige internetsider.

Skal vi være med? Hvilke juridiske problemer er der forbundet med arrangementet ? Vi har kendskab til andre klubber der har gjort det. Dette undersøges inden det besluttes, om vi vil deltage.

Toftlund: problemer med Golfbox, som ikke kan separere spillere som har spilleret på de to banen. Jonna Andersen tager kontakt til Toftlund om det generelle samarbejde.

Ad 7: Spørgsmålet: Vil klubben ikke være med til at sponsere spillerdragter? – blev drøftet. Bestyrelsens holdning er, at der skal gøres meget for eliten. Sponsorudvalget undersøger muligheder.

Ad 3: Næste møde er 8. April 2014     (Preben Pedersen melder afbud)

Referent: Preben Pedersen

Udgivet i Referater Bestyrelsesmøder.