Bestyrelsesmøde 19. august 2014

Referat af Bestyrelsesmøde, Tirsdag den 19. August 2014 kl. 18:30

Deltagere: Henning Kjeldsen, Jan Aagaard Andersen, Jytte Callesen, Preben Westh, Svend Pedersen, Preben Pedersen, Jonna Andersen, Kent Nissen, Carsten Iversen
Afbud fra: ingen

 

Dagsorden:
Godkendelse referat
Økonomi og medlemssituation
Opfølgning på virksomhedsplan og aktivitetsplan
Rapport fra bestyrelsesmedlemmernes ansvarsområder
Henvendelse fra medlemmer / indkomne forslag
Eventuelt
Næste møde

Beslutninger på mødet:

Ad 1: Referat godkendt fra sidst.
Referat fra mødet:
Henrik Jespersen var indbudt for at redegøre for konceptet DUBLI. Det blev aftalt med Henrik, at der fremover skal være et fast logo med henvisning til siden. Dubli er en internetportal, som giver internetkøbere mulighed for rabatordninger mange steder. Golfklubben får en %-del tilført klubben. Henrik opfordrede bestyrelsesmedlemmer til at afholde et oplysningsmøde omkring cashback-systemet.

Ad 2:
Økonomi:
Der er afvigelser (positive og negative) på kontingenter, greenfee og reklameindtægter, salg træningstimer, gebyr deltagelse i turneringer, udlejning af bagskabe, shop- og ølsalg. Der er besparelser på lønninger, klubhusdrift, baneudgifter og drift af maskinhus.
Træneren:
Fokusering på køb af træningstimer hos Rene.

Generelt:
Bagskabe skal så vidt muligt stå på gulvet. HK

Overdækning af range er godkendt. Der skal nedsættes en arbejdsgruppe. Torben Svenningsen bestiller materialer. Asger sørger for hjælpere.
Ad 3:

Ad 4:
Baneudvalg:
Drøftelse med Jørgen Slothus angående omlægning af banen. HK
IT- og kommunikationsudvalg:
Åbent hus weekend den 23. og 24. August jævnfør DGU’s landsdækkende oplæg.

Klubben hjemmeside skal optimeres, se bedre ud. Der tages kontakt til WEB-redaktør / IT- og kommunikationsudvalg for ændring af hjemmesiden. Der hentes inspiration fra 2-3 hjemmesider. Der skal desuden findes en varig løsning på klubbens store billedarkiv, som skal være tilgængelig på nettet. JAA.

Markedsføringsudvalg:
Der skal annonceres om dobbelt medlemskab.
Der planlægges nye former for annoncering
Golfens dag: 19. April 2015 (sæt venligst dato i kalenderen)
Eliteudvalget:

Begynderudvalg:

Juniorudvalg:

Ad 5:
Der planlægges Tapasaften / Vinaften den 24. Oktober 2014. Der laves forhåndstilmelding, som udsendes som nyhedsbrev.

Ad 6:
Henvendelse fra starterkorpset ( der er ikke så meget at lave) Konklusion: skal hjælpe i klubhuset i stedet for at være “starter”. Der er brug for hjælp til specielt greenfee –gæster.

Overdækning af range er godkendt. Der skal nedsættes en arbejdsgruppe.

Ad 8:
Der rettes henvendelse til Løjt Kirkeby skole for evt. samarbejde mellem skolen og golfklubben. Med den nye skolereform som pålægger skolerne at give de unge dagligt 45 min. Motion. Klubben kan derfor i et omfang stille klubbens træner til rådighed. Arbejdet skal koordineres med skolen PP tager kontakt.
Kortautomaten driller ofte. Det vurderes, hvorvidt den kan repareres, eller om vi skal have en ny.

Næste møde 9. September kl. 18.30 i klubhuset.
Referent: Preben Pedersen

Udgivet i Referater Bestyrelsesmøder.