Bestyrelsesmøde 29. januar 2013

Deltagere: Jonna Andersen, Svend Pedersen, Jytte Callesen og Asger Stenhøj Schmidt, Jan Aagaard Andersen, Ole Herlev Nielsen.
Afbud fra: N. Preben Pedersen, Carsten Perret-Gentil og Kent Nissen.
Deltagere udenfor bestyrelsen: René Aagaard Andersen (klub sekretær)

Dagsorden:
1. Godkendelse af seneste referat
2. Økonomi og budget
3. Generalforsamling
• Kontingentgrupper
• Indskud (praktisk omkring igangværende ratebetalinger)
• Praktiske
4. Markedsføringstiltag 2013
5. Eventuelt
6. Næste mødedato

Ad 1: De seneste referater blev underskrevet og godkendt.

Ad 2: Budgettet for 2013 har ikke ændret sig siden sidst – dog har likviditetsbudgettet ændret sig. Såfremt likviditetsbudgettet fremadrettet skal køre, skal der faktureres tidligt i januar måned – hvorfor også partneraftaler skal tegnes i oktober-december.

Regnskabet for 2012 mangler nu kun resultatet fra datterselskabet – resultatet siger lige nu 557.000 og bliver nok 520.000 da der regnes med ca. -37.000 i datterselskaber.

Likviditet: Vi har endnu ikke fået vores momsrefusion, dvs. disse penge får vi først ind i februar (ca. 150.000,-). Vi får deslige 21.000 tilbage i selve klubben. Lige nu er trækket på ca. 1.430.000,-. Likviditeten klarer vi igennem til kontingentbetalinger.

Ad 3: Selve dagsordenen til Generalforsamlingen blev gennemgået og sat navne på.

1) Valg af dirigent – Jens Jepsen
2) Udpegning af stemmetællere – Jens Jepsen
3) Beretning om foreningens virksomhed i det forløbne år – Jonna Andersen
4) Fremlæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse – Jan Aagaard fremlægger, Jytte laver PowerPoint
5) Forelæggelse af budget og fastlæggelse af medlemskontingent og indskud – Jan Aagaard fremlægger, Jytte laver PowerPoint
6) Forslag fra bestyrelsen: Vedtægtsændringer.
7) Forslag fra medlemmerne – ingen men vi nævner at der er kommet noget ind, men disse personer er ikke længere medlemmer – nævnes med navn og medlemsnummer
8) Valg af bestyrelsesmedlemmer og 2 suppleanter. Jan, Jytte og Jonna – plus de 2 suppleanter. Alle accepterer genvalg.
9) Valg af revisor og revisor-suppleant
10) Eventuelt
• Fremviser har klubben
• Asger sørger for stole – talerstol
• Lærred – Jytte ??
• PC – René
• Mødetid kl. 18:00

Praksis omkring indskud. Alle vil få indskudsbeviser på det de har indbetalt indtil nu. December regningen skal betales.

Ad 4: Bestyrelsen blev enig om, at der som et markedsføringstiltag i 2013 uddeles omkring 500 greenfee billetter gratis til interessante partnere for klubben for at promovere det nye klubhus og de nye faciliteter i forhold til company days med videre. Desuden vil der blive inviteret flere interessenter til en årlig invitationsmatch for erhvervsfolk i Aabenraa Kommune for også at promovere.

Ad 5: Indvielse klubhus 5 & 6 april

Jytte deltager i rep. Møde DGU i Middelfart

Ad 6: Næste mødedato: Tirsdag 7. februar 2013 efter generalforsamling i klubhuset

Aktivitet Ansvarlig
Arrangementer i klubhus Hverveudvalget

Referent: René Aagaard Andersen
Klub Sekretær

Udgivet i Referater Bestyrelsesmøder.