Sponsorer

Aabenraa Golfklubs mange medlemmer tæller et købestærkt publikum, som alle slags virksomheder kan have en stor fordel af at komme i kontakt med og være synlige overfor.

Vores sponsorater er opdelt i 3 pakker med forskellige muligheder indenfor hver pakke.

Guld sponsorat: Logo på banen, deltagelse i sponsorturnering, vinsmagningsarrangement, sportsarrangement samt træningsdag med tidligere LPGA spiller Line Vedel og PGA træner Ronni Christensen.

Sølv Sponsorat: Logo på træningsbanen, deltagelse i sponsorturnering, vinsmagningsarrangement og sportsarrangement SE.

Bronzesponsorat: Logo i klubhuset, Reklame på infoskærme og deltagelse i sponsorturnering.

For yderligere oplysninger venligst kontakt et af sponsorudvalgets medlemmer.

Vi har også mulighed for forskellige arrangementer i Aabenraa Golfklub. Det kan være afholdelsen af en Company Day, et "Prøv Golf" arrangement for kunder eller medarbejdere, et eksternt møde i vores smukke omgivelser hvor der også kan indlægges pauser med puttekonkurrencer eller andet. Mulighederne er mange og vi hjælper gerne med at føre jeres ide ud i virkeligheden - vi er kun et opkald eller en mail væk.

Se alle vore samarbejdspartnere her