Golfspillerens vurdering af Aabenraa Golfklub

Aabenraa Golfklub benytter sig af undersøgelser via Golfspilleren i Centrum.

Dette fungerer således, at golfpillerne bliver bedt om at besvare spørgsmålene på en skala fra 1 til 10, hvor 1 er den laveste og 10 er den højeste vurdering.

Ved at omregne tallene (indeksere dem) skabes en skala, som er mere forståelig og nemmere at arbejde med i praksis. Efterfølgende er svarene blevet omregnet til en skala fra 0 til 100.

Hvis en spiller har svaret 1 på et spørgsmål, er svaret omregnet til scoren 0. Hvis svaret er 2, omregnes det til 11, 3 til 22 og så fremdeles.!

En stor fordel ved indeksering er eksempelvis, at der ikke arbejdes med kommatal. Det kan være vanskeligt at forholde sig til en ændring i et resultat på 0,2, mens det er intuitivt forståeligt, når ændringen er på to indekspoint.

Se den fulde forklaring på hvorledes resultaterne er udregnet HER

Resultaterne i rapporten er baseret på udvalgte resultater fra tre af undersøgelserne i Golfspilleren i Centrum – gæsteundersøgelsen, medlemsundersøgelsen samt undersøgelsen blandt nye medlemmer:

Gæsteundersøgelsen gennemføres løbende i perioden 1. april-31. oktober. Der sendes invitation til deltagelse i undersøgelsen dagen efter at gæsten har spillet på banen. Der sendes ikke invitation til juniorer eller gsæter, som har vurderet banen inden for de seneste 16 uger eller har vurderet en anden bane inden for de seneste fire uger.

Medlemsundersøgelsen gennemføres tre gange årligt (maj, juli og september), hvor en tilfældig udvalgt tredjedel af medlemmerne inviteres til at deltage. Der sendes invitation til medlemmer registreret som Fuldtid, Fleks eller Long Distance. Medlemmer under 20 år får et junior-skema.

Undersøgelse blandt nye medlemmer gennemføres løbende. 19 år (juniorer) inviteres ikke.

Trænings rapport ( september 2017)

Træningsrapport Golfspilleren i Centrum 2017 (Pdf-fil åbner i nyt vindue)

Trænings rapport ( september 2016 )

OBS. Orange linje er Aabenraa Golfklub, den grå er landsgennemsnittet.

Fokus på bane og anlæg ( september 2017 )

Bane- og Anlægsrapport Golfspilleren i Centrum 2017 (Pdf-fil åbner i nyt vindue)

Fokus på bane og anlæg ( september 2016 )

Bestyrelses- og manager rapport ( september 2017)