Indkaldelse til ordinær generalforsamling i Aabenraa Golfklub
Tirsdag den 26. februar 2019 kl. 19.00
på klubbens adresse, Sandskærvej 150, 6200 Aabenraa
Dagsorden iflg. vedtægterne:
- Valg af dirigent
- Udpegning af stemmetællere
- Formandens beretning
- Fremlæggelse af regnskab
- Fremlæggelse af budget samt fastsættelse af kontingent
- Forslag fra bestyrelsen
- Forslag fra medlemmerne
- Valg af bestyrelsesmedlemmer + 2 suppleanter
- Valg af revisor
- Eventuelt
Med venlig hilsen
Bestyrelsen
Vedr. punkt 4 og 5:
Regnskab og budget offentliggøres på hjemmesiden når disse er godkendt ved revisor.
Vedr. punkt 6 : ændring af paragraf 9, stk. 1.
Nuværende tekst:
Bestyrelsen består af 7 medlemmer, som vælges for 2 år af gangen. Idet er årligt afgår 3 + 4 medlemmer. Genvalg kan finde sted.
Ny tekst:
Bestyrelsen består af 5 medlemmer, som vælges for 2 år af gangen, idet der årligt afgår 3 + 2 medlemmer. Genvalg kan finde sted