Kontor & Shop

Aabenraa Golfklub har valgt at nedlægge den tidligere store shop og i stedet lavet et kombineret Kontor & Shop, hvor gæster kan henvende sig, spørgsmål besvares samt købes et sortiment af bolde, tee’s, handsker mm. – samt et begrænset udvalg af tøj.

Kontoret har ikke faste åbningstider, men bemandes frivillige medlemmer, i den udstrækning det er muligt, når der kommer greenfee gæster og vil uden for sæsonen, fra primo oktober til primo april kun være åbent efter aftale.

Shoppen sælger nu også sø-bolde til en fornuftig pris.

I dette tidsrum kan henvendelse rettes til klubbens telefon: 74 750 750 (dagligt 10:00 – 14:00) eller pr. e-mail til info@aabenraagolf.dk.

Aabenraa Golfklub er en Social Ansvarlig Virksomhed.

Når det kan lade sig gør, bakker Aabenraa Golfklub altid op omkring Social Ansvarlighed. Således er klubben i både 2018, 2019 og 2020 blevet kåret til Social Ansvarlig Virksomhed af Aabenraa Kommune – udmærkelser vi i klubben er meget stolte af, for det viser, at vi kan gøre en forskel.

Læs mere om CSR-mærket i Aabenraa Kommune her

Klubhuset opført i 2012