Bestyrelsesmøde 9. april 2013

Deltagere: Jonna Andersen, N. Preben Pedersen, Ole Herlev Nielsen, Jan Aagaard Andersen, Asger Stenhøj Schmidt og Kent Nissen.
Afbud fra: Svend Pedersen, Jytte Callesen, Carsten Perret-Gentil.

Dagsorden:
1. Godkendelse af referat fra sidst møde
2. Økonomi og medlemmer
3. Evaluering på weekend
4. Ibrugtagningstilladelse
5. Sponsorudvalg
6. Eventuelt

Beslutninger på mødet:
Ad 1: Godkendelse af referat udsat til næste møde

Ad 2: Jonna undersøger nødvendigheden af og pris på at skifte betalingskortterminal. Jonna taler med Eigil List vedr. sendte regninger. Jonna tager en snak med Løjt Land erhverveforening.

Ad 3: Jonna og Asger får fordelt præmier og Asger laver også skrivelse til de heldige vindere.

Ad 4: Jonna følger op på aftale med håndværkere om befæstigelse af det sydøstlige hjørne af bygningen.

Ad 5: Kent påtog sig opgaven, at finde fonde vi kan søge. Preben kontakter LAG vedr. bag-bygningen.

Ad 6: Bestyrelsesmøder afholdes fremadrettet hver 3. tirsdag i måneden fra kl. 18.30. 21.30.
Kent, Ole og Jonna arbejder videre med personale arbejdsbeskrivelser.
Jan undersøger muligheden for ny/bedre PC til René Wiesel. Asger undersøger hvilke tilbud Via-Sat har vedr. internet og TV.

Referat fra mødet:
Ad 2: betalingskortterminalen skal skiftes, da denne kan misbruges. Forskellige løsninger og muligheder drøftet.
Handelen i shoppen i lørdags drøftet. Jan og Kent synes det havde været lærerigt.
Klubblad og økonomi drøftet. Det er vigtigt at vi løbende følger udviklingen, for at sikre vi altid har den rigtige pris i forhold til indhold m.m.
Medlemskab af Løjt Land Erhverveforening drøftet, vi har modtaget regning på annonce, men kan ikke se hvem der har bestilt denne.
Medlemsstatistik drøftet. Det er vigtigt, at fremtidige annoncer synliggør, at vi ikke længere har 100 pladser uden indskud, men blot 70 (Tænkt eksempel)
På nuværende er der afvigelser på flere forskellige poster og enkelte fejlposteringer. Dette søges snarest afklaret.

Ad 3: Fredag forløb Indvielsen af klubhuset tilfredsstillende, der kunne dog godt at have deltaget lidt flere.
Lørdag var en god oplevelse, med deltagelse af mellem 400 – 600 personer, de fleste nok vores egne medlemmer, men der var dog også en del golfere fra andre klubber, samt en del ikke golfere. Desværre var der en kedelig situation, med tyveri af et sponsoreret ur.
Vedr. konkurrencerne der var arrangeret, så finder Asger og Jonna ud af, hvor mange greenfee billetter vi har til rådighed til præmier og ligeså hvor mange der har vundet et gratis prøve medlemskab.
Vi skal til næste arrangement være bedre til at modtage gæster, specielt ikke golfere skal vises rundet og tales med

Ad 4: Vi har fået påbud om, at taget på det sydøstlige hjørne skal befæstiges bedre og at soklen skal forstærkes, håndværkere er bestilt. Diverse døre med videre skal ses efter og der skal monteres dørpumpe på indgangsdøren.
Deklaration af adgangsforholdene til bag-bygningen er til underskrift.

Ad 5: Diverse sponsorer er blevet kontaktet. Kent undersøger hvilke fonde vi har mulighed for at søge. Preben kontakter LAG vedr. bag-bygningen.

Ad 6: Ole har haft samtale med Jørgen. Jørgen giver udtryk for, at han er godt tilfreds med arbejdet, vinteren har været travl, fordi der har været en del oprydning, samt maskinreparationer, da disse var i dårligere stand end forventet. Jørgen ønsker at ændre budget opbygningen.
Til banens dag er der desværre færre tilmeldinger end tidligere.
Der er bestilt bag-skabe, som forventes at komme snart.
Annoncer i avisen drøftet.
Belægning af shoppen drøftet. Kent har kontakt til flere interesserede personer.
Det aflyste mentormøde omtalt. Der vil blive indkaldt til nyt møde.
Vi skal huske at invitere sponsorerne ved medlemsaktiviteter i klubben.
Fremtidigt tv og internetforbindelse drøftet. Asger undersøger. Jan undersøger muligheden for ny/bedre PC til René Wiesel.
Fremtidig arbejdsbeskrivelse for de ansatte drøftet. Kent, Ole og Jonna arbejder videre med dette.
Datoer for bestyrelsesmøder drøftet, møderne ønskes flyttet til den 3. tirsdag i måneden på samme tidspunkt som nu.

Referent: Asger S. Schmidt

Udgivet i Referater Bestyrelsesmøder.