Referat af Bestyrelsesmøde
Tirsdag den 8. august 2017 kl. 18:30
Tilstede: Preben Pedersen (PP), Jonna Andersen (JA), Ole Højen (OH), Klaus Milton Jensen (KM), Mette Lillebæk (ML), Henning Kjeldsen (HK), Jytte Callesen (JC), Peter Riggelsen (PR).
Fraværende: Mogens Christiansen (MC).
Dagsorden:
- Godkendelse af referat fra sidst
- Økonomi og medlemssituation
- Rapport fra bestyrelsesmedlemmernes ansvarsområde
- Henvendelser fra medlemmerne/indkomne forslag
- Eventuelt
Referat fra mødet:
Ad1:
Referat godkendt
Ad 2:
Medlemmer:
Ud over de igangværende nybegyndere, er der 11 nybegyndere fra uge 32. Udviklingen i antallet af begyndere er stigende.Der oprettes flere hold efterhånden som nye melder sig.
Økonomi:
Greenfee når budgettet
Konklusion: vi ender årsresultat med et lille plus.
Der er modtaget kr. 177.500,- fra Erhvervsstyrelsen. (LAG-midler)
Ad 3:
Hverveudvalget:
Der afvikles ”Spil med dagen” 20. August start kl. 10:00
Udvalget vil undersøge om der er interesse i en Klubfest i løbet af foråret 2018 .
Uge 29 evalueres særskilt den 22. August kl. 19:00 PP indkalder til mødet.
Ad 4:
Indkomne forslag:
Er der behov for droppezone ved hul 18?
PP kontakter Regeludvalget.
Golfspilleren i centrum:
Der er nedgang i tilfredshed fra nybegyndere (8 respondenter) Der tages kontakt til Begynderudvalget.
Drøftelse af etablering af Lyn-shelter. Der er ikke besluttet nogen placering, så forslag til placering er velkommen.
Ad 5:
Eventuelt:
Gennemgang af baneønsker for de kommende år.
Der skal laves en handlingsplan for baneudviklingen som skal offentliggøres. PR
Hole-in-one liste bliver ophængt i klubhuset. Der ophænges ligeledes en liste over klubmesterskaber.
næste møde: 12. september
Referent Preben Pedersen (PP)